Atenció al públic:

STJ: 9h-13h i 15h-17h / EDN: 8h-19:30h

STJ: Ctra. de Viver 20, Navàs

EDN: Vicenç Vidal Casacuberta 2, Navàs

STJ: 938 390 747

EDN: 938 390 100

Itineraris

ITINERARIS DE L'ESCOLA

null

Projecte Duna

El Projecte DUNA s’adreça als infants de segon cicle d’Educació Infantil (3-6 anys) i té la voluntat de treballar els valors i les emocions a l’escola. Una educació en valors per créixer en la dimensió espiritual i com a base de la convivència entre els infants.                                                                           

La DUNA, un bonic cuc de seda de coloraines, és un ésser màgic que serà el fil conductor de les activitats. Ens ajudarà a créixer a partir de contes i experiències que ens ajudaran a fer-nos grans

null

Itinerari ODS

L’Itinerari ODS: construïm un món millor és la concreció d’una pauta de treball compartida que parteix de la Proposta Educativa Vedruna Catalunya i d’una trajectòria col·lectiva de compromís social i sostenible. Tenim a l’horitzó els reptes proposats pel Pacte Educatiu Global, o l’itinerari promou la implicació de tota la comunitat educativa dels 39 centres que permetrà transitar cap a una manera de fer que garanteixi la consolidació en la creació d’hàbits de vida per a un món millor: més just, més solidari, més sostenible.

null

Itinerari psicopedagògic

L’Itinerari psicopedagògic té com a objectiu acompanyar el creixement personal dels alumnes adaptant-nos a les capacitats i possibilitats de cadascú, tal com recull el Projecte Educatiu de les Escoles Vedruna de Catalunya. Aquesta proposta pren forma a partir d’un seguit d’actuacions seqüenciades en les diferents etapes educatives al llarg de la vida escolar tenint present el procés evolutiu i maduratiu.

null

Conveni Vedruna - Sant Joan de Déu

Vedruna Catalunya Educació i l’Hospital Sant Joan de Déu col·laboren en la investigació amb l’objectiu de crear eines d’orientació diagnòstica dels principals trastorns d’aprenentatge escolars.

Les dues entitats elaboren eines d’orientació diagnòstica de la dislèxia i de la discalcúlia, i s’han unit per baremar una eina de detecció del dèficit d’atenció. Els objectius han estat millorar la detecció precoç d’aquests trastorns de l’aprenentatge i contribuir a l’èxit escolar de tots els alumnes en edats primerenques. Els primers resultats de l’anàlisi estadístic són positius i validen aquestes eines com a útils per preveure els Trastorns d’Aprenentatge estudiats a P5. També, es duu a terme el Programa Mind Escoles que té com a principal objectiu detectar, diagnosticar i tractar el conjunt de factors que afecten l’aprenentatge i la conducta en els alumnes de 3r EP.

La validesa d’aquests resultats ha de permetre a la comunitat educativa treballar específicament (i de manera precoç) amb els alumnes que obtinguin puntuacions dins de les franges d’alerta en aquests qüestionaris, participant en la millora de les habilitats d’aquests alumnes amb possibles dificultats específiques de l’aprenentatge i contribuint a l’objectiu ET 2020 per reduir l’abandonament prematur i el fracàs escolar.

PER MÉS INFORMACIÓ, CONTACTA AMB NOSALTRES

Si vols rebre informació sobre cursos, activitats i esdeveniments de l’escola.
CreaEscola Quality Certificate for Education Website